Obsługiwane przez usługę Blogger.

Małe - wielkie zmiany na blogu.

 

Już od dłuższego czasu myślałam nad zmianą nazwy bloga. Dlaczego? Ponieważ ta pierwsza (d-onthego) była wymyślona na poczekaniu, byleby szybko i byleby już ruszyć z pisaniem wpisów. Nie poświęciłam jej należytej uwagi, pewnie po części dlatego przez brak wiary w siebie. Wtedy nie myślałam, że tak długo będę prowadzić ten mój kącik w sieci i że mi się wcale nie znudzi tak szybko, jak to sobie zakładałam. 

Dlaczego "Pies to zwiedzał"?
Tutaj już się trochę przyłożyłam i jakiś czas główkowałam nad ciekawą, prostą i wpadającą w ucho nazwą. Tematem przewodnim oczywiście nadal są podróże, ale tak, jak i moje życie, urozmaicone o czworonożnego przyjaciela, czyli mój już nieodłączny element życia - Teslę. Wiecie, że od kilku miesięcy Tesla już jest ze mną, a ja nie wyobrażam sobie w przyszłości podrzucać ją co chwilę rodzinie czy przyjaciołom, by gdzieś sobie wyjechać. Od teraz staram się organizować wyjazdy tak, by Tesla była ich częścią. Tak też pewnie zostanie przez najbliższe kilka-naście lat, więc idąc tym tropem rozumowania doszłam do wniosku, by stworzyć w sieci NASZ WSPÓLNY kącik! Stąd też nazwa adekwatna do zaistniałej sytuacji. Nazwy, przez które przebrnęłam były różne i wymyślenie tej idealnej sprawiło mi nie lada wyzwanie, choć lubię kreatywne wyzwania, ale dzięki temu tak bardzo ją doceniam i przede wszystkim lubię!

Jakie treści znajdziesz na blogu?
Nie planuję tu żadnych radykalnych zmian i tak, jak było do tej pory, na blogu będą pojawiać się wpisy przede wszystkim podróżnicze, takie jak: podróże z psem, autostop samej/w towarzystwie/z psem, road tripy samej/w towarzystwie/z psem, samotne podróże (tu będę musiała zostawiać komuś pieska, ale to okazjonalnie), przydatne tipy i wszystkie niezbędne informacje dotyczące podróży z psem, ciekawostki, przewodniki, a także wpisy z serii photo diary, czyli wpisy jedynie ze zdjęciami np. podsumowującymi miniony miesiąc lub krótki wyjazd. Ponadto znajdziecie też wpisy fotograficzne, które będę sukcesywnie dodawać, a w nich przydatne informacje, które ułatwią Wam fotografowanie oraz proste wskazówki, jak robić kreatywne zdjęcia. Planuję też organizować wpisy "instagram vs reality", gdzie będziecie mogli zobaczyć cały przebieg sesji i jak ciężko jest wykonać to idealne zdjęcie z ruchliwym psiakiem! Wybiegając też poza schemat podróży i fotografii, raz na jakiś czas będę dzielić się tu z Wami recenzjami książek i produktów, które będę uważać za godne polecenia. Niby niewiele się zmienia, a czuję, jakbym robiła ogromny krok w stronę poprawy jakości prowadzenia bloga☺️


Wygląd bloga
Z biegiem czasu, gdy będę mogła sobie pozwolić wydać na to pieniądze, planuję zupełną zmianę wyglądu bloga, a w tym celu będę szukać osoby, która profesjonalnie zajmuje się tworzeniem takich witryn. Na wyglądzie nie poprzestanę i wtedy również zostanie wykupiona przeze mnie moja własna domena. Najlepiej by było, gdybym mogła zrobić to wszystko za jednym razem, ale takie zmiany ciągną za sobą koszty, które aktualnie są nie na moją kieszeń. Ale jeszcze będzie pięknie!


Gdzie nas szukać w sieci?
Śmiało zaglądaj na mój instagram: @kiproo (nazwa pozostaje bez zmian)
wystarczy, że:
1. włączysz aparat w telefonie
2. nakierujesz go na poniższy znacznik
3. i jesteś na moim profilu❤️
A także znajdziesz na Facebookowym fanpejdżu, gdzie również gorąco zachęcam do zaobserwowania:





Warszawa, Polska

Brak komentarzy